Cégünkről

Cégünket azzal az ötlettel vezérelve hoztuk létre, hogy kiszolgáljunk egy olyan elit réteget, akik még kezdők a hajózásban, vagy már rendelkeznek hajóval, viszont egy középkategóriás autó árát ráfordítják a leendő álmuk megvalósítására vagy meglévő szenvedélyükre megújítására.

Mi is hajós emberek vagyunk és leginkább elektromos hajózással töltjük el a szabadidőnket, többször megfordult a fejünkben, hogy lecseréljük a meglévő kis méretű elektromos motorcsónakunkat. A „piackutatás” után szembesültünk azzal a ténnyel, hogy egy kellően felszerelt nagyobb méretű elektromos hajó alapára már a 10 milliós álomküszöbünket meghaladja.

Mivel ez nem fért bele a „fogyasztói kosarunkba”, tárgyalásokba keztünk olyan hajógyárakkal, melyek a fenti kritériumoknak megfelelnek, de nem mennek a mínőség rovására.

            Mikor rátaláltunk a Czier hajógyárra, rögtön tudtuk, hogy a megfelelő helyen „csöngettünk”.

A bemutató hajón tükröződött a tökéletes német precizitás, a króm alkatrészek hibamentes csillogása és a bőr-fa alkotóanyagok professzionális kombinációja. Már csak minőségileg kifogástalan tartozékokkal kellett felszerelnünk. Ezért választottuk a német Torqeedo Cruise motort, az osztrák Aquamot ALS akkumulátorokat és akkumulátor töltőket. Mindkét típusunknál megtalálható egy kényelmes cockpit, az elején egy napozó hely, és ha elkezdene esni az eső, párunk vagy gyermekünk a kajütben elbújhatnak az időjárás viszontagságai elől.

Megemlíteném, hogy kategóriájának a legnagyobb napozó felületével rendelkezik, és még egy kivételes előnye is van az általunk forgalmazott hajónknak. A kapitány ülés mellé rendelhető opcionálisan még egy Mannschaft ülés is. Ezt azért tartom nagy előnynek a versenytársak hajóival szemben, mert ahol csak egy kapitányi ülés található, ott a skipper mindig a társaságon kívül tölti az idejét. Nem vesz részt a közösségi életben, gyakorlatilag kirekesztett a társaságból, csak vezeti a hajót. Viszont nálunk mindig lesz társa, sőt, ha kettesben hajózik a párjával, vagy a legjobb barátjával, akkor egymás mellett tudnak helyet foglalni.

Tőlünk 7,5 millió forintos vételártól már olyan elektromos motrocsónakot vásárolhat, mely teljesen üzemkész, csak be kell helyezni az „indító kulcsot” és kezdődhet a hajózás. Ebben az árban még nem rendeltük bele az utolsó katalógus szerint rendelhető összes extrát, viszont az évek alatt kialakult hajózási tapasztalatunk szerint már tartalmazzák azokat a legfontosabb felszereléseket, melyek a kényelmünket megfelelően kiszolgálják. Gondolok itt az ülés és napozó párnázatra (hogy ne a kemény hajótesten, hanem a bőrrel bevont szivacs párnázaton pihenjünk), az éjszakai fényekre (hogy napnyugta után is biztonságban cirkáljunk), a fedélzeti akkumulátorra töltővel együtt (hogy ne a meghajtó akkumulátorunkat fogyasszuk más elektromos berendezés használatával), a bimini napfénytetőre (hogy a nap és eső elől pár másodperc alatt védettek legyünk) és a fürdőlétrára (hogy egy meleg napon a fürdés után biztonságosan visszajussunk a hajóra).

De ha a fenti általunk ajánlott „alap” felszerelések nem szolgálják ki teljes mértékben az igényét, akkor természetesen választhat színes hajótestet, sportkormányt, cockpit világítást, USB csatlakozót szivargyújtó töltővel, tikfa padlózatot-, napozó részt vagy fürdőplatformot, kormányállás-, cockpit vagy teljes méretű takaró ponyvát, esetleg pozíciófényt síkba süllyesztve felár ellenében. Viszont még ebben az esetben is a 10 millió forint alatti vételáron belül maradtunk.

Sok hirdetésben találkozom azzal a figyelemfelkeltő szöveggel, hogy az egyik legfontosabb szempont a jogosítvány nélkül való vezethetőség. Ez legtöbbször a nálunk vásárolt hajók esetében sincs máshogy. Mi viszont összeszedtük azokat a legfontosabb szabályokat, melyek ismeretében már véleményünk szerint biztonságosan tölthetjük el kedvec időtöltésünket a vízen. Nem az a célunk, hogy egy esetleges leendő vásárlónk csak addig legyen fontos, amíg megvásárolta a hajót, hanem azzal biztonságosan és épségben partot is érjen!